Bidony dla dzieci

2017-02-02
Bidony dla dzieciBidon dla dzieci to obowiązkowy towarzysz podczas spaceru, krótszej czy dłuższej podróży z maluchem. To niezbędne akcesorium dla wszystkich małych dzieci, które nie opanowały jeszcze sztuki picia płynów z kubeczka. Jak wybrać idealny bidon - tak, aby smyk z chęcią pił z niego herbatę, soczek, czy wodę?

Jaki bidon dla dziecka?

Ogromny wybór bidonów w sklepach z artykułami dziecięcymi, może przyprawić o zawrót głowy niejednego rodzica.

W życiu każdego malucha przychodzi moment, gdy musi on rozstać się z butelką ze smoczkiem i zaspokajać pragnienie pijąc z kubka. Bidon to dobry pomysł na rozpoczęcie nauki samodzielnego picia przez malucha, która powinna przebiegać stopniowo.

Zdaniem specjalistów, 6 miesięcy to właściwy moment na zakup pierwszego bidonu dla naszej pociechy. Warto wybrać model z miękkim ustnikiem oraz bocznymi uchwytami ułatwiającymi picie. Kolorowe wzornictwo utrzymane w dziecięcej stylistyce z pewnością przykuje wzrok malucha i sprawi, że będzie on chętniej sięgał po swój bidon. Optymalna pojemność pierwszego bidonu to 0,3-0,4 l.

Bidon z rurką to rozwiązanie polecane przez logopedów dla nieco starszych dzieci od 10 miesięcy wzwyż, gdyż wymaga on nieco wprawy (aby zasysać płyn maluch musi trzymać kubeczek pionowo). Pijąc przez słomkę, dziecko angażuje i wzmacnia mięśnie układając usta w tzw. dzióbek, czynność ta wpływa również pozytywnie na zgryz dziecka oraz na lepszą emisję głosu malucha podczas nauki mówienia.

Mamy nadzieję, że nasze wskazówki okażą się przydatne podczas zakupu pierwszego bidonu dla dziecka.


Pokaż więcej wpisów z Luty 2017
Podziel się swoim komentarzem z innymi
Zaufane Opinie IdoSell
4.87 / 5.00 153 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2022-10-03
Super sklep. Gorąco polecam
2022-05-25
Sklep i jakość produktów nie budzą zastrzeżeń. Jedyna uwaga dotyczy terminu realizacji zamówienia i dostępności tego co jest publikowane na stronie sklepu. Jeden z podstawowych produktów rzekomo był dostępny a po ponad dwóch tygodniach okazało się, że go nie ma i to dopiero po interwencji telefonicznej. Całe zamówienie miało być zrealizowane w ciągu dwóch tygodni a zajęło to więcej czasu i to też wskutek interwencji telefonicznej a nie z inicjatywy sprzedawcy. To co w końcu dotarło było ok. Zwrot należności za brakujący produkt wpłynął na konto bez zbędnej zwłoki.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Close
pixel